PlayStation a anunțat un nou parteneriat strategic cu Michelin, compania internaționala de anvelope, pentru noul joc al francizei Gran Turismo. Conform parteneriatului multianual, Michelin devine și „furnizorul oficial de anvelope” al Campionatelor Gran Turismo Certificate de FIA, iar anvelopele marca Michelin au apărut în joc în cadrul celui de-al treilea eveniment World Tour live care a avut loc la Playstation Theater.

Colaborarea începe prin creșterea vizibilității Michelin, utilizatorii având posibilitatea de a descărca gratuit conţinut în Gran Turismo Sport până în octombrie 2019. Pachetul Michelin va include pentru prima dată:

  • O nouă secțiune Michelin în cadrul muzeului virtual Gran Turismo Sport „Brand Central” ce iniţiază jucătorii în istoria bogată a Michelin în motorsport, performanţă și inovaţie.
  • Tehnologia anvelopelor de la Michelin, disponibilă în secțiunea „Tuning” a Gran Turismo Sport, aplicabilă pentru nivelurile de dificultate ale jocului definite ca: dificil, mediu sau ușor.
  • Elemente de branding de pe pistă și scenografie de la multe dintre cele mai apreciate competiții motorsport și locul lor de desfășurare.

Prin participarea la concursuri cum ar fi Campionatul Mondial de Anduranță FIA, Campionatul Mondial de Raliu FIA, Formula E FIA și la cele organizate de Asociația Internaţională de MotorSport din SUA, Michelin transformă cursele motorsport într-un laborator pentru colectarea unui volum mare de informații folosite în dezvoltarea anvelopelor de top. Tehnologiile dezvoltate în competițiile motorsport care și-au dovedit eficiența pe pistă sunt transferate în dezvoltarea anvelopelor destinate mașinilor performante de stradă, precum cele din Gran Turismo.

Michelin va împărtăși cunoștințele sale cu Sony în primul schimb de co-dezvoltare de acest gen, cu scopul de a le oferi jucătorilor Gran Turismo o nouă perspectivă asupra strategiei și competiției, corelate cu alegerea și performanţa anvelopelor. Astfel, se vor apropia tot mai mult de deciziile luate de echipele de curse la fiecare circuit.

„Această colaborare este perfectă, conectând cea mai de succes experiență virtuală de condus cu liderul mondial al anvelopelor de înaltă performanţă”, a declarat Scott Clark, vice-președinte executiv al Grupului Michelin pe zona Americilor, responsabilul companiei pe segmentele de business globale auto, mororsport și experienţe.

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here